Mtv Gör mej riktigt förbannad ibland!

Det är dags at ventilera en sak som jag har haft på mitt hjärta väldigt länge.
Innan jag har skrivit ngt mer vill jag påpeka att jag har inte ngt emot dom personerna (personligen) som jag kommer skriva om, då jag varken känner dom eller ens träffat dom.
Dom är säkert jätte trevliga och sociala och bla bla bla men nu handlar det inte om det!!!
Det här bara hur mina tankar fungerar.
Tänk er det följande:
Det är tidigt 90-tal och Mtv är bättre än ngnsin!
Dom spelar musik med variation dom har program som inriktar sej på enbart rap(jag hatar iof rap men jag har en poäng med detta) enbart på rock o.s.v.
Mtv verkar bry sej om musik.
Mtv har seriösa och kunniga reportrar som gör inslag och inter.v. med kända personer och band!
Så var det ett par år....Men låt oss snabbspola tills idag.
Du sätter på Mtv och vad fan får man se???
Skitprogram efter skitprogram!
sweet 16,pimp my ride, brookes knows best, hogan knows best och skiten går vidare.
VAD I HELA FAN HÄNDE MED MUSIKEN???
Mtv har ju tappat sitt grepp helt.
När dom väl spelr musik så spelar dom renodlad skit!
Vad hände med uppkäftigheten???
Bara för att klargöra, jag är ingen idiot. Jag vet att Mtv är en vinstdrivande kommersiell kanal o.s.v.
MEN VAD HAR HÄNT??
Jag gråter i tårar när jag ser deras såkallade "reportrar" på röda mattan prata med Billie Joe ifrån Green Day eller Dave Grohl från Foo fighters.
Att dom skickar personer som Kenza och Blondinbella som reportrar till olika Mtv events är rent av skrattretande.
Det är som att få ett slag på käften för en som verkligen är intresserad av musik.
Nu vet jag att folk antagligen kommer påpeka att Kenza har varit punkare etc etc och att hon älskar TH och har dyngkoll och att Blondinbella tkr att Beyonce är grym och sådan skit.
Men det gör dom inte till dom rätta personerna för ett sådant jobb.
Vad skulle Blondinbella säga till Pete Doherty?
"sluta knarka det är farligt"??? eller "Du är inge bra för du spelas inte på NRJ eller Rix Fm"
STOPPA SKITEN!!!!
Men för guds skull, dom har noll koll på musiklivet över huvudtaget!
Det finns så många personer därute som skulle göra ett sådant sjukt bra jobb om dom fick vara i samma sits.
Som har koll på musik och kan komma med intelligenta frågor och inte ngt i stil med "åh hur känns det nu då?"
JAG MENAR VAD FAN!!!!!!!!!
Det är så jävla sjukt.
Att bara för att man har en blogg och är ett TH fan så ska man få ett frikort till ngt sådant???
Mtv har sålt sej för länge sedan och kan dra åt H-V-E!!!
JAG ÄR FÖRBANNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0