Sjukvård

Okej, nu har jag varit på alla jävla mottagningar i världen.
Jag har t.o.m. gjort jävla klamydia prov fast jag visste at jag inte behövde och härnäst väntar gonorre prov.
Trodde man var tvungen att ligga runt för att det skulle motivera sjukvården till att sticka en tops i kuken på en?
Som sagt innan så har jag ju också låtit en mkt trevlig doktor klämma loss på pungen också.
VA FAN E DET HÄR??Bor vi i ett land som inte kan ställa diagnoser eller? Jag lider här!
det är pengar i sjön varje gång jag går dit.
Kan dom inte ge mej lite smärtstillande iaf??
Alla killar som läser det här kan iaf sympatisera...Fatta att ha konstant ont i pungen!!!
Inte roligt ngnstans, som att lägga ett pussel på 100000 bitar och upptäcka i slutet att en bit saknas!!!
MER DIAGNOSER TILL FOLKET!
Kissie verkar ju förövrigt skadad på riktigt
En trevlig låt Art is Hard med Cursive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0