The Draft

Ja ytterligare en dag till böckerna.
Idag ringde en av mina vänner, han ahde haft föreläsning idag.
Föreläsaren var Alex Schulman, jag skrek och frågade va fan människan gjorde där?
Min vän sa att Schulman tydligen är ganska ödmjuk och inte alls så som man tror.
Så jag får väl tro honom.
Ja annars då?
Jo i vanlig ordning undslipper jag inte TH.
Jag hatar skiten och tydligen nu ska man få utstå tjat på musikforum om att TH fans är sura på Kenza.
VA FAN! skitsamma.
TH suger så det spelar ingen roll, jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Smart produkt, bra gjort Tyskland, lura småbrudar på helt talanglösa idioter...Jävligt nobelt!
NEJ DÖD TILL TH!!!
Därför vill jag avrunda med att posta en låt med The Draft...Där har vi lite mer musik, som det brukade kallas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0