ytterligare sjukvård

Japp idag slösades tio timmar bort på sjukvården. Snällt fick jag sitta och vänta för att se om jag hade cancer i pungen.
Svaret var nej dom hitta inga fel alls.
Nu börjar jag bli helt cp, det var nästan så att jag hoppades på cancer bara för att få reda på vad fan det skulle kunna vara.
Tre olika personer har pillat på mitt känsorgan idag.  übertrevligt räcker inte ens att beskriva det!
Har inte haft så mkt aktivitet på kulorna sedan 1989 när man lekte mamma pappa barn på dagis och lekte med kukarna ungefär.
Jaha det var det.
Livet rullar på, har kmt fram till att jag ska utveckla ngt skoj som ingen annan har nytta utav förutom jag.
För ngt år sedan så surfade jag in på VBS.tv. Ni kanske har lagt märke till att aftonbladet lägger upp några dokumentärer med VBS ibland. Där såg jag bland annat Heavy Metal In Baghdad som var otroligt fascinerande.
Om ni inte har sett den så gå in på VBS.TV nu!
Doumentären handlade om fyra-fem snubbar som var det enda heavy metal bandet i Baghdad.
Nu har dom fått spela in en video och släppte en EP i dagarna.
Det är inte direkt min musiksmak men att dom kommit så långt som dom har imponerar på mej.
Målmedvetenhet får en ny innebörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0